ARAS KARGO İADE YAPILACAK MÜŞTERİ KODU : 2310354551145

 

 

(Aras Kargo'da yukarıda belirtilen müşteri kodunu belirtmeniz halinde adres bilgilerine gerek kalmadan iade gönderinizi yapabilirsiniz.)

 

1-     Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 

Yanlış ürün seçme veya vazgeçme durumlarında iptal etmek istediğiniz siparişiniz için web sitemiz üzerinden iptal talebi oluşturmanız gerekmektedir. İptal talepleri yalnızca siparişiniz 'paketleniyor' durumunda değil ise değerlendirmeye alınabilmektedir. Ürünler paketleme bölümüne sevk edildikten sonra siparişiniz 'paketleniyor' durumuna gelmektedir ve bu sipariş durumunda maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

Ücret iadeniz aynı gün içerisinde gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması birkaç gün alabilmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.

 

2-     Ürünümü hangi şartlarda iade edebilirim? 

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde www.luvit.com.tr ‘ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için sizden herhangi bir “kargo bedeli” talep edilmez.

Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün/ürünlerin ambalajı açılmamış, ürün koruma bandı çıkartılmamış, denenmemiş, satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır. İade edilecek ürünün faturası ve tüm aksesuarları, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerinin de hasarsız ve eksiksiz bir şekilde aynı anda iade edilmesi gerekir. İçerisinde faturası bulunmayan iadenin kime ait olduğu bilinmediği için ürün geldiği adrese geri gönderilecektir.

Firmamız tüm iade gönderilerini açma işlemlerini kayıt altına almaktadır. Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve bunun gibi durumlarının tespit edildiği ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmediği durumlarda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

 

Ambalajı açılmış, ürün koruma bandı çıkartılmış, satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilemeyecek, “Alıcı Ödemeli” olarak adresinize yeniden kargolanacaktır.

 

3 - Kargom hasarlı geldi, ne yapmalıyım?

Ürünlerin kargodan teslim aşamasında kontrol edilmesi ve hasar olması durumunda mutlaka kargo personeli nezaretinde hasar tutanağı tutulması gerekmektedir. Kargodan teslim alındıktan sonra ürünün hasarlı olduğu konusunda yapılan müracaatlarda iyi niyet çerçevesinde işlem yapılır.  Ancak müşterilerimizin anlayış göstermesi gerekir ki bu durumlarda çok sık suistimal yaşanmakta. Bu nedenle lütfen mutlak suretle kargo paketlerinizi kontrol ederek teslim alınız. Tutanak tutulmamış hasarlı ürünler iade alınmamaktadır.

 

4 -     İadem ne zaman hesabıma geçer? 

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün  www.luvit.com.tr ’ye ulaştığı andan itibaren (yedi) 7 iş günü içerisinde ürün bedeli, müşterinin alışverişinde kullandığı ödeme yöntemi ile kendisine iade edilir. 

Havale iadeleri (iki) 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri (üç) 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Kredi kartına ürün iade -bedeli bankanız tarafından 1-6 gün arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.  

 

5 -     Anlaşmalı olduğunuz kargo firması dışında farklı bir kargo firması ile iade gönderimi yapabilir miyim? 

İadelerin yukarıda belirtmiş olduğumuz iade kodu ile Aras Kargo firması aracılığıyla gönderiyor olmanız gerekmektedir.

Aksi takdirde farklı bir kargo firması ile “Karşı ödemeli” olarak yapılan gönderiler depomuz tarafından kabul edilmeyerek, gelen adrese geri gönderilmektedir. Bu şekilde gönderim yapmak istiyor iseniz gönderi ücretini gönderimi yaparken ödemelisiniz.

 

ARAS KARGO İADE YAPILACAK MÜŞTERİ KODU : 2310354551145 (KALİA KOZMETİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ)

(Aras Kargo'da müşteri kodunu belirtmeniz halinde adres bilgilerine gerek kalmadan iade gönderinizi yapabilirsiniz.)

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR